Veelgestelde vragen?

Hoe kan ik online bestellen?

U dient zich hiervoor eenmalig te registreren. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven e-mailadres. Let op! deze kan evt. bij uw ongewenste mail binnenkomen.
In de mail staat een link waarmee u uw account kunt activeren. Hierna is de registratie voltooid en kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Wat zijn jullie bezorgtijden?

We bezorgen op maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 19:00 uur. 
Lunch kan besteld worden tot 13:30 uur en bezorgd worden tussen 11.00 en 15.00.
Bestelt u na 13:30 dan wordt de eerstvolgende bezorgtijd de volgende dag om 11.00 uur.
Wilt u een groepslunch ’s avonds bezorgd hebben of heeft u andere bijzondere wensen, dan kunt u dit uiteraard doorgeven via de mail of telefoon.
Warme maaltijden en bittergarnituren bezorgen wij de gehele dag.

Wat moet ik doen om op rekening te kunnen bestellen?

Wij bieden bedrijven de mogelijkheid om op rekening bestellen. Hiertoe dient u 
het formulier klantgegevens in te vullen en te e-mailen.  
Aangezien wij onze leveranciers ook direct betalen, dienen de facturen 
binnen 14 dagen te worden voldaan.
Wij brengen per factuur € 5,00 administratiekosten in rekening, betaalt u binnen 14 dagen dan hoeft u deze niet te betalen. Wij wijzen u er op dat u ook met iDeal of contant kunt betalen, zo voorkomt u extra kosten.

Wanneer moet ik mijn bestelling doorgeven?

Omdat wij alleen met verse producten werken en kwaliteit nu eenmaal meer tijd kost, verzoeken wij u de bestelling zo vroeg mogelijk door te geven, (minimaal anderhalf tot twee uur van te voren).

Waarom kan ik een reeds geplaatste bestelling niet meer wijzigen?

Omdat een aantal processen geautomatiseerd zijn en de voorbereidingen voor de bestellingen vaak al zijn getroffen kunnen wij helaas geen wijzigingen meer maken in reeds geplaatste bestellingen.

Als ik mijn bestelling wil afhalen, kan ik er niet voor kiezen deze contant af te rekenen?

Dat klopt, u kunt uw bestelling gemakkelijk via iDeal betalen of op rekening.

Facturatie

Wat moet ik doen om op rekening te kunnen bestellen?

Wij bieden bedrijven de mogelijkheid om op rekening bestellen. Hiertoe dient u
het formulier klantgegevens in te vullen en te mailen. 
Aangezien wij onze leveranciers ook direct betalen, dienen de facturen
binnen 14 dagen te worden voldaan.
Wij brengen per factuur € 5,00 administratiekosten in rekening, betaald u binnen 14 dagen dan hoeft u deze niet te betalen.
Wij wijzen u erop dat u contant aan de bezorger kunt betalen en in ons restaurant kan ook met pin of creditcard worden betaald. Zo voorkomt u extra kosten.

Wat moet ik doen om op rekening te kunnen bestellen?

Wij bieden bedrijven de mogelijkheid om op rekening bestellen. Hiertoe dient u 
het formulier klantgegevens in te vullen en te e-mailen.  
Aangezien wij onze leveranciers ook direct betalen, dienen de facturen 
binnen 14 dagen te worden voldaan.
Wij brengen per factuur € 5,00 administratiekosten in rekening, betaalt u binnen 14 dagen dan hoeft u deze niet te betalen. Wij wijzen u er op dat u ook contant kunt betalen aan de bezorger, zo voorkomt u extra kosten.

Hoe vindt de facturatie plaats?

Wij factureren digitaal. We maken een wekelijkse verzamelfactuur die verzenden we per mail naar het door u opgegeven mailadres voor facturatie.

Hoe is mijn factuur opgebouwd?

Op de factuur is per bestelling de datum te zien, het tijdstip wanneer deze is aangeslagen, alsmede het totaalbedrag van de desbetreffende bestelling. 
Deze gegevens corresponderen exact met de aflever bon die u bij de levering van uw bestelling ontvangt. Bewaar deze dan ook goed, ter controle van uw factuur.

Is het mogelijk opdrachtnummers toe te voegen aan mijn bestelling?

Het is voor ons onmogelijk om met iedere bestelling een apart opdrachtnummer toe te voegen. Wel is het mogelijk om een maand of jaar opdrachtnummer op de factuur te plaatsen.

Mijn vraag staat er niet bij?

Staat uw vraag hier niet bij dan kun u altijd even bellen of een mailtje sturen