Veelgestelde vragen?

Online bestellen op industrie terrein Moerdijk

 

  1. Welke maaltijden bezorgen jullie?

    We bezorgen alleen de broodjes/maaltijden die in onze online bestelomgeving staan. Deze zijn ook als print versie in te zien.

  2. Hoe kan ik de bestelling doorgeven?

    – U kunt  online bestellen
    – Liever niet, maar u kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven op 0168-330013

  3. Hoe werkt online bestellen?

    U dient zich hiervoor eenmalig te registreren. Na registratie ontvangt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven e-mailadres. Let op! deze kan evt. bij uw ongewenste mail binnenkomen.
    In de mail staat een link waarmee u uw account kunt activeren. Hierna is de registratie voltooid en kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

  4. Wanneer moet ik mijn bestelling doorgeven?

    Omdat wij alleen werken met verse producten en kwaliteit nu eenmaal meer tijd kost, verzoeken wij u de bestelling zo vroeg mogelijk door te geven. Minstens 1.5 uur voor de door u gewenste bezorgtijd

  5. Waar bezorgen jullie en wat zijn de bezorgkosten?

    Wij bezorgen op heel industrieterrein Moerdijk, daarbuiten alleen in overleg of verwijzen wij u graag door naar de andere mogelijkheden van passantcatering. Voor bestelling onder de €25,00 rekenen wij €2,50 ongeacht de ligging op industrieterrein Moerdijk. Boven de €25,00 rekenen wij geen bezorgkosten.

  6. Wat zijn jullie bezorgtijden?

    We bezorgen op maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 20:00 uur.
    – Broodjes bezorgen wij van 11:00 tot 15:00 uur
    – Warme maaltijden en bittergarnituren bezorgen wij de gehele dag

  7. Waarom is het niet mogelijk om na 15:00 uur van de broodjeslijst te bestellen?

    Doordat we na 15:00 niet voldoende omloop snelheid in broodjes hebben kunnen wij de kwaliteit en versheid niet garanderen. Hierdoor hebben wij besloten om na 15:00 uur geen broodjes te produceren.

  8. Bezorgen jullie ook in het weekend?

    Op zaterdag en zondag bezorgen wij ook. Wel gelden op deze dagen de volgende regels:
    – De bestelling moet op vrijdag voorafgaande aan het weekeinde voor 13:00 uur bij ons geplaatst zijn.
    – In het weekend bezorgen we alleen rond 17.00 uur.

Facturatie

 

  1. Wat moet ik doen om op rekening te kunnen bestellen?

    Wij bieden bedrijven de mogelijkheid om op rekening bestellen. Hiertoe dient u
    het
    formulier klantgegevens in te vullen en te mailen. 
    Aangezien wij onze leveranciers ook direct betalen, dienen de facturen
    binnen 14 dagen te worden voldaan.
    Wij brengen per factuur € 5,00 administratiekosten in rekening, betaald u binnen 14 dagen dan hoeft u deze niet te betalen.
    Wij wijzen u erop dat u contant aan de bezorger kunt betalen en in ons restaurant kan ook met pin of creditcard worden betaald. Zo voorkomt u extra kosten.

  2. Hoe vindt de facturatie plaats?

    Wij factureren digitaal. We maken een wekelijkse verzamelfactuur die verzenden we per mail naar het door u opgegeven mailadres voor facturatie.

  3. Hoe is mijn factuur opgebouwd?

    Op de factuur is per bestelling de datum te zien, het tijdstip wanneer deze is aangeslagen, alsmede het totaalbedrag van de desbetreffende bestelling.
    Deze gegevens corresponderen exact met de aflever bon die u bij de levering van uw bestelling ontvangt. Bewaar deze dan ook goed, ter controle van uw factuur.

  4. Opdracht nummers toevoegen?

    Het is voor ons onmogelijk om met iedere bestelling een apart opdrachtnummer toe te voegen. Wel is het mogelijk om een maand of jaar opdrachtnummer op de factuur te plaatsen.

  5. Mijn vraag staat er niet bij?

    Staat uw vraag hier niet bij dan kun u altijd even bellen of een mailtje sturen.